Sunday, April 11, 2010

NEW BMW X6 BLACK

არეგნულად BMW X6 ძალიან ჰგავს X5 -ის ნაბოლარას და ასევე M3 -ს. დიდი თვლები და ძლიერი თაღები, იმავე დროს გიგანტური ჰაერწინაღობე წინა ბამპერში და მიზანსწრაფული პროფილი . ბავარიელები ამტკიცბენ რომ გამოიგონეს ავტომობილის ახალი ტიპი— Sport Activity Coupe.

ხოდა რით განსხვავდება, გარდა კუზაოს ტიპისა, ეს ”სპორტულად-აქტიური” კუპე, მაგალითად ყვალასთვის კარგად ნაცნობი X5-სგან? და პრინციპში არც არაფრით! პლატფორმა ერთიდაიგივე აქვს. ძრავების შესახებ ჯერჯერობით არაფერია ცნობილი (ბოლოსდაბოლოს, X6 ჯერ კიდევ კონცეპტად ითვლება), მაგრამ ყოველ შემთხვევაში ისინი არ იქნებიან ერთნაირი.
რა არის X6 BMW-სთვის — ეს იგივე რაც CLS-ია Mercedes-Benz-ისთვის, რომელიც E-ე კლასი კლასისგან მარტო გარეგნობით და ფასით განსხვავდება. და პრინციპში ეს არც თუ ცოტაა. მაგრამ განსხვავება მაინც არის. На BMW X6-ზე დებიუტი ჰქონდა ელექტრონულ სისტემას სახელწოდებით Dynamic Performance Control. ეეს სტაბილიზაციის იგივე სისტემაა , მაგრამ მუშაობს სხვა პრინციპით. როდესაც იწყება დაღმართი ან მოსახვევი, ის მას აქრობს არა თვლების არჩევითითი დამუხრუჭებით, არამედ მათ შორის დაწოლის გადანაწილებით! ეს არამხოლოდ უსაფრთხოებაა, არამედ სიჩქარეც. არადა სხვა რას უნდა ველოდოთ BMW-სგან?



როგორი საკვირველიც არ უნდა იყოს, ჰიბრიდების დაბადებაა.


პრინციპში, BMW-ს ოფიციალურ პრეს-რელიზებში სიტყვები «მართვის სიამოვნება» უფრო გაცილებით ხშირად გვხვდება ვიდრე სიტყვები «ეკოლოგიურობა» და «ეკონომიურობა». ასე რომ BMW-ს პირველი ჰიბრიდი ალბათ უფრო გამოვა უფრო დრაივერული, საკუთარი თავის ღალატს ბავარიელები ნამდვილად არ აპირებენ
კი, ეგ არის, ფრანკფურტში ნაჩვენებია X6-ის ეკონომიური ვარიანტი სახელწოდებით Active Hybrid. ეკონომიური ავტომობილი თავისი თანამოძმისგან განსხვავდება არამარტო მორცხვი საქარეებით და არც დაკიდებული გამოსაბოლქვი მილებით, ის საწვავსაც 20%-ით ცოტას წვავს ვიდრე მისი თანამოძმე.

”შიგთავსამდე” რაც არის , X6-ის ჰიბრიდული სქემაა — BMW-ს, General Motors-ის და DaimlerChrysler-ის ერთობლივი შემუშავების შედეგი. X6 Active Hybrid-ს, ”დვს”-ს გარდა აქვს ორი ელექტროძრავი, ”შეერთებული” დანარჩენი ტრანსმისიის ნაწილებთან ორსაფეხურიანი გპლანეტარული გადასართველით (ერთი საფეხური გათვლილია მაღალ, ხოლო მეორე- დაბალ სიჩქარეზე). ეს ეხმარება ელექტროძრავებს ჩვეულებრივი ჰიბრიდებისთვის არნახული ეფექტურობით იმუშაონ.  ჰიბრიდული X6-ის მნიშვნელოვანი განსხვავებულობა იმაშია, რომ ის აკეთებს საწვავის ეკონომიას არამხოლოდ ქალაქში, სადაც გაუთავებელი წასვლა-შეჩერებებია, არამედ ტრასაზეც. თანაბარი სვლისას ერთ-ერთი ელექტროძრავი მუშაობს როგორც გენერატორი, და ტენის X6-ის ბატარიებს. ამის გარდა მანქანას შეუძლია ელექტროძრავებზე მუშაობაც, მართალია ცოტა ხნით , მაგრამ მაინც.

როდის უნდა ველოდოთ X6-ს დილერების სალონებში? ძალიან მალე. ეს ეხება ასევე მის ჰიბრიდულ ვერსიასაც. გერმანერელებს არ სურთ ნამცხვრის გემრიელი ნაჭრის მიცება იაპონელებისთვის Lexus-იდან, რომლებიც ჯერჯერობით მარტო ჭამენ მას . ხოდა Mercedes-Benz -მაც უკვე მოასწრო ეჩვენებინა ეკონომიური ML 450 Hybrid, რომელიც იყენებს ისეთივე ჰიბრიდულ სქემას როგორც BMW.   G.T

No comments: