Sunday, April 11, 2010

BMW CS CONCEPT


BMW CS Concept სინამდვილეში, არანაირი CS არ არის, და არც კონცეპტის დაძახება იქნება უპრიანი, იმიტომ რომ როგორც BMW-ში ამბობენ ეს არის პირმშო ახალი მერვე სერიის ფლაგმანისა, რომელიც ალბათ მალე გავა ხალხში. ეს მანქანა - მცდელობაა შეტევაზე გადავიდეს უახლოეს კონკურენტებთან: Мercedes-Benz CLS, Porsche Panamera და Aston Martin Rapide-ია. ასე რომ, ”ოთხკარიანი კუპეს” შეძენის მხურველებს მალე ასარჩევად ექნებათ საქმე.

კონცეპტმა, რომელიც უახლეს პლატფორმაზეა აგებული, მიიღო მკაფიოდ გამოსახული მტაცებლური იერი, დადაბლებული კუზაო უზარმაზარი 21 დუიმიანი თვლები და, რათქმაუნდა კლასიკური გამწევი თვლები. ”აკული”-ს კაპოტ ქვეშ დგას უძლიერესი 6-ლიტრიანი V12. მნიშვნელობით ეს ისევ ის V -ტიპის ”ათიანია” M5-სგან, ოღონდ ”მიწებებული” ორ ცილინდრიანი სექციით. ნოვატორული იდეების გარეშეც არ მოხერხდა. CS-მა მიიღო iDrive, და საჭის მართვა ცვლადი წინა შეხებით. კონცეპტის კარებებმა მიიღეს ელექტრონული ძვრა, გასაღები საჭირო არ არის -- იხსნება და იკეტება ელექტრონიკული მართვით. მიაღწევს კი ეს შესანიშნავი მოდელი კონვეირამდე? თუნდაც ოფციის ხარისხში?




CS გრძელია 80-ით, განიერია 79-ით, მაგრამ მთელი 132 მმ-ით დაბალია ამჟამინდელ მეშვიდე სერიის ფლაგმანთან შედარებით. მიუხედავად მისი ”გაბერილობისა”, მგზავრთტევადობა არანაირად არ გაზრდილა. შემქმნელებმა ალბათ გადაწყვიტეს, რომ ავტომობილს ყველაფერი ოთხ-ოთხი უნდა ჰქონოდა: ოთხი თვალი, ოთხი კარი, სპორტული სავარძლები- და ისინიც ოთხი...  ანხაი შემთხვევით არ იყო არჩეული BMW CS-ის პრემიერისთვის, კომპანიის ხელმძღვანელობა ხომ დიდ იმედებს ამყარებს ჩინურ ბაზარზე. იქაურ მცხოვრებთა მარკის მიმართ ინტერესიც თვალნათელია. უკუსიყვარულის არსებობს. მაგალითად გავიხსენოთ სპეციალურად ჩინეთისთვის შემუშავებულლი დაგრძელბული მეხუთე სერიის სედანი. ”ბოლო ხუთი წლის განმავლობაში BMW-ს გაყიდვები ჩინეთის ბაზარზე გაიზარდა 750%-ზე მეტით” --თქვა BMW-ს თავმა ნორბერტ რეიტხოფერმა (Norbert Reithofer). ”არანაირი სხვა პრემიუმ-სეგმენტის მარკამ არ მიაღწია ასეთ ზრდის ტემპებს ამ ბაზარზე” -- დაამატა დაუფარავი სიამაყით.



G.T

No comments: